יום שישי, 29 בנובמבר 2013

LinkMe - האתר החדש לטובת החלפות ושיתופי פעולה בין אתרים ועסקים

יש כל כך הרבה פרמטרים שעליהם אנחנו בונים את אסטרטגיית הקידום שלנו בגוגל, בואו נסתכל על הפרמטרים החשובים:


  • אופטימיזציית אתר - OnSite. זו מילה גדולה מידיי כי בהחלט יש הרבה מאוד פרמטרים בתוך המילה הזו, תגיות המטא, כותרות הH וקיצור הקוד לטובת הבוטים של גוגל
  • PR מבחוץ (לא, אני לא מדבר על PageRank) יחסי ציבור אמיתיים מחוץ לאתר, לדאוג שהאתר יקבל קישורים ואזכורים לטובת האתר הראשי של הלקוח שלנו. ועל הפרמטר הספציפי הזה אני רוצה לכתוב את הפוסט הבא
בתור מקדם אתרים כבר מעל ל5 שנים, אני כל הזמן מנסה למצוא מקורות חדשים לקישורים ללקוחות שלי, יש דרכים רבות שכל המקדמים מנסים להשיג קישורים, כמה מהם:
  • קבוצות החלפות קישורים בפייסבוק
  • בלוגים שרלוונטיים ללקוח שלי (בפניה ישירה לבלוגר)
  • חיפוש אתרים מקודמים ולעקוב אחר המקדם שלהם על מנת לפנות אליהם ישירות (זה אף פעם לא נעים לפנות ישירות דרך האתר כי לרוב בעל האתר מקבל את הפניה ואז יכול להתעצבן על כמות הפניות שלדעתו נראות ספאמיות)
  • בניית אתרי תמיכה / לווין ללקוח
על מנת לעשות סדר בהכרת האתרים והדרכים הנ"ל, החלטתי לבנות אתר שירכז בתוכו את אתרי התמיכה ואתרי הלקוחות של המקדמים בארץ. אני מנסה בעזרת קבוצות שונות בפייסבוק ובעזרת בלוגרים להשיג מקדמים שיירשמו לאתר, כרגע הצירוף עובד מעולה, יש כבר מל30 מקדמים באתר שכל אחד מהם כבר התחיל להעלות את הרשימות שלו לאתרים (תמיכה/לקוחות). אתם מוזמנים גם לבדוק ולהכיר קצת יותר את המערכת, להלן כמה דברים שכדאי לכם לדעת על האתר LinkMe:
  • האתר נעול למבקרים ולבוטים של גוגל על מנת שהאתרים שתעלו יישארו בין כותלי מקדמי האתרים בלבד
  • באתר תוכלו להעלות אתרי תמיכה ולקוחות ולכתוב קצת פרטים עליהם כמו מיקומיו בגוגל / פייג'ראנק / מאיפה אפשר להוציא קישורים ממנו / לוגו או תמונת מסך מהאתר ועוד..
  • דרך האתר תוכלו ליצור קשר ישירות למקדם האתר שבדקתם בLinkMe ולהמשיך הלאה לחפש אתרים נוספים. המקדם של האתר יקבל מייל ודרכו יוכל להמשיך את התקשורות ביניכם למען שת"פ מוצלח. 
במידה ויש למישהו מכם שאלה / בקשה / הערות והארות אני זמין במייל לכל פנייה שיש לכם. 
כנסו לאתר, מוזמנים להירשם ולהתרשם: www.LinkMe.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה