יום חמישי, 18 באפריל 2013

מה ההבדל בין "גוגל משנה" לבין "גוגל מסנן"

כי ככה אני חושב...

מידי יום אנשים מדברים איתי על גוגל ואיך שהוא "הורס" להם את הפרנסה, מה שהם שוכחים לציין שהם לא הבינו שהביטוי "קידום אתרים אורגני" משמע קידום טבעי, ולנסות לקבל 1000 קישורים מאתרים של מוסכניקים ואינסטלטורים לאתר שלהם של תכשיטים זו לא בדיוק הפעולה הכי טבעית.

גוגל לא משנה, גוגל "מפלטר"

אמנם זה נראה כאילו גוגל עושים שינויים ברמה היומיומית עם כל מיני פנדות, פינגווינים וחמוסים ועוד כל מיני חיות מוזרות שהם ממציאים להם כל יום מחדש, בתור מקדם אתרים אני יכול להגיד לכם שזה משגע אותי לרוב אבל זה עניין פשוט מאוד, גוגל לא משנה את התוצאות אלא בסך הכל מסנן, גוגל מסנן את התוצאות לרמת האתרים הלא נכונים לשאילתא. אתרים רבים מנסים לבצע תהליכי קידום אתרים אבל מעט מאוד בארץ יודעים לעשות את התהליך בצורה כנה ואמיתית.

לפי איך שאני רואה את זה, גוגל כל פעם מזהה אתרים שמבצעים תהליכי קידום לא טבעיים בעליל ולפי זה בעצם יודע מה למנוע בעתיד ברשימת התוצאות, כך שאם אתם רואים שהאתר שלכם יורד במיקומים לפני שאתם מקללים את העץ המשפחתי של גוגל אתם צריכים לזכור שתהליך קידום אתר צריך להיות מאוד זהיר בתוך בניית תהליך פרסומי והכרתי מצד גוגל בצורה כנה ואמינה.

רוצים לדעת עוד? תשאלו...
054-7126629
Shmulik@VPRweb.co.il

2 תגובות:

  1. תראה שמוליק ישנם מקרים שבהם אלפי קישורים יכולים להיות טבעיים.
    אבל בכדי להגיע למקרים כאלו חשוב להיות יצירתי ביותר ולהשקיע משאבים בשיווק האתר.
    ברוב המקרים מדובר באתרי תדמית עם דפי נחיתה דלים, ומסת קישורים רחבה לא תמיד תהיה ריאלית עבורם

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי, אלפי קישורים יכולים להיות טבעיים אבל כאשר כולם באותו ANCHOR-TEXT זה פחות טבעי בעיניי וכנראה מן הסתם גם בעיניי גוגל.. אני חושב כמוך אבל אם נחשוב על זה מספיק לעומק נבין שקישור כמו "לחצו כאן לחברת ניקיון מומלצת" טבעי יותר מ"ניקיון" באמצע משפט בתור קישור..

      מחק